در روز پنجشنبه مورخ 25 فروردین 1401، دکتر سیده الهام موسوی ظفر، مشاور امور بانوان دبیرخانه مناطق آزاد کشور، با همراهی سرکار خانم خسروی رئیس اداره امور زنان و هیئت همراه از مرکز نوآوری کیش، و شتابدهنده رادمان کیش بازدید نمودند. در این دیدار ابتدا سرکار خانم ساغر رستمی مدیر روابط عمومی شتابدهنده‌ی رادمان کیش، ضمن تقدیر و تشکر از برقراری این دیدار، درباره‌ی روند فعالیت‌های شتابدهنده‌ی رادمان توضیحاتی را ارائه نمودند. ایشان از تلاش تیم اجرایی شتابدهنده‌ی رادمان، در برقراری رویدادها و کارگاه‌های مختلف با هدف آشنایی کیشوندان با اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری صحبت کردند. ایشان ادامه دادند: “شتابدهنده‌ی رادمان کیش با مدیریت آقای امیرمیثم گیاهی و با توجه به سابقه‌ و تجربه‌ی بالای ایشان در اکوسیستم کارآفرینی، از همان ابتدا تلاش کرد تا مفاهیم پایه و بروز کارآفرینی و استارتاپی را با برگزاری رویدادهای در مسیر کارآفرینی به عموم مردم و کارآفرینان جوان آموزش دهد. این رویدادها به مدت سی جلسه و سه‌شنبه‌های هر هفته در محل مرکز نوآوری کیش، و با راهبری آقای امیرمیثم گیاهی در تمامی جلسات برگزار شد. همچنین رویداد هم‌کتاب با همکاری روابط عمومی شتابدهنده‌ی رادمان کیش و استارتاپ سبکتو، چهارشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود. در این رویداد کتاب‌های حوزه‌ی مدیریت، کارآفرینی، توسعه و رشد فردی بررسی می‌شوند و افراد به گفتمان و بیان تجربیات خود پیرامون موضوع کتاب می‌پردازند. در ادامه تاکیید کردند، برای ادامه‌ی این راه و شکوفایی اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری در شهر زیبای کیش نیازمند همکاری و همیاری تمامی اقشار، اصناف و دوستان سازمان منطقه آزاد کیش هستیم.”

در این جلسه دو نفر از بانوان کارآفرین کیش درباره‌ی محصولات و فعالیت‌های خود صحبت کردند و نمونه‌هایی از محصولات خود را برای ارائه در کاروان جام جهانی قطر به نمایش گذاشتند. همچنین به لزوم ایجاد هم‌افزایی و شبکه‌سازی میان بانوان کارآفرین اشاره شد.

سرکار خانم دکتر موسوی ضمن تقدیر از بانوان حاضر در جسله، قول مساعد جهت حمایت از فعالیت‌های مرکز نوآوری جزیره کیش در امور پژوهش و آموزش بانوان را دادند و خاطر نشان کردند: “همواره در جهت حمایت از تولیدات دستی بانوان گام برمیداریم اما انتظار می‌رود که با توجه به توان قابل تحسین بانوان در زمینه تولیدات صنایع گوناگون، در مدت زمان باقیمانده تا مسابقات جام جهانی قطر، بیش از پیش تولیدات فاخر را در دستور کار قرار دهند.”

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازها 5 / 5. شمارش امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.