به صورت آنلاین برای خود درآمدی هشت رقمی ایجاد کنید! متیو پائولسن در کتاب صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی، با ارائه‌ی برنامه‌ای جامع و کاربردی به شما می‌آموزد تا کسب و کاری آنلاین با سود بسیار بالا برای خود راه‌اندازی کنید.

درباره‌ی کتاب صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی (Online business from scratch):

آیا قصد دارید به صورت آنلاین درآمد بالایی داشته باشید؟ آیا از شنیدن جملاتی مانند کسب درآمد از اینترنت سخت است خسته شده‌اید؟ دوست دارید که کسب و کاری آنلاین با سود بالا و بدون نیاز به سرمایه‌ی اولیه راه‌اندازی کنید؟

بهتر است بدانید که می‌‌توانید کسب و کاری آنلاین با سود بالا راه‌اندازی کنید اما باید برای آن روزهای زیادی وقت بگذارید و تلاش نمایید. شما این نکته را در نظر داشته باشید که از همان روز اول بازاری پایدار و منسجم انتخاب کنید و حاضر باشید چندین ماه به صورت پیوسته و سخت روی کسب و خود فعالیت نمایید و از مسیر افرادی که پیش از شما آن را طی کرده‌اند، درس بگیرید. در این صورت بدون شک به هدف خود خواهید رسید.

هم اکنون ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که خیلی راحت قادر هستیم با استفاده از یک لپ تاپ به درآمدی هفت تا هشت رقمی برسیم. قبل از شما هزاران نفر توانسته‌اند که کسب و کاری اینترنتی با سودآوری بالا برای خود راه‌اندازی کنند و به موفقیت برسند.

بیشتر آن افراد از شغل خود استعفا داده‌اند تا بتوانند تمام وقتشان را روی کسب و کار آنلاین خود بگذارند و برخی دیگر حتی شب‌ها و آخر هفته‌ها هم تلاش کردند و زحمت کشیدند. در واقع راه‌اندازی کسب و کار آنلاین به بیشترین سطح انرژی، استقامت و پشتکار نیاز دارد؛ اما با این حال نتیجه‌ی این تلاش‌ها می‌تواند بسیار شیرین و با درآمدی زیاد باشد.

بهترین زمان برای ساختن یک کسب و کار اینترنتی

بهترین زمان برای ساختن یک کسب و کار اینترنتی پنج سال پیش بود؛ اما مناسب‌ترین زمان برای شمایی که قصد راه‌اندازی آن را دارید همین امروز است. همیشه در ذهن خود به این فکر کنید که قصد دارید در پنج سال آینده در کجا باشید؟ آیا در همین شغلی که امروز دارید یا مشغول مدیریت کسب و کار آنلاین خود؟؟ کدام را انتخاب می‌کنید؟

همین الان تصمیم بگیرید و شروع به انجام کاری کنید که بتوانید پروژه کسب و کارتان را بالا بکشید. در این شرایط وقتی به گذشته‌ی خود می‌نگرید سپاسگزار و خوشحال خواهید که بیشترین انرژی و زمان خود را برای کسب و کار آنلاین‌تان صرف کرده‌اید.

کتاب صفر تا صد راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی، راهنمایی کامل است که هر فردی می‌تواند برای ساختن یک کار اینترنتی با سود بالا از آن استفاده کند. این کتاب از 9 فصل تشکیل شده که هر کدام یک نکته‌ی مهم برای راه‌اندازی کسب و کار آنلاین به شما آموزش می‌دهد.

کتاب صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به افرادی که می‌خواهند کسب و کاری اینترنتی با سودآوری بالا راه‌اندازی نمایند، توصیه می‌شود.

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازها 0 / 5. شمارش امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.