اعضای هیئت مدیره و مدیران شتابدهنده رادمان کیش به همراه هم‌بنیاگذاران و نمایندگان استارتاپ‌های تحت حمایت این شتابدهنده در روز چهارشنبه 1401/02/21 به دعوت از انجمن سرمایه‌گذاران کیش، در دفتر شرکت کارنو( کارآفرینان نوآور سرزمین ایرانیان)، حضور پیدا کردند.


در این جلسه آقایان کتابفروش، صدوق، ابراهیمی، صباغیان،قریب،کربلایی به نمایندگی از اعضای محترم انجمن سرمایه گذاران کیش و آقایان نعمتی، غیاثوند، گیاهی و حقی به نمایندگی از شتابدهنده رادمان حضور داشتند. حضور اعضای هر دو شرکت و اعلام نظرات و سوالات، باب همکاری را در جهت سرمایه گذاری‌های مشترک و توسعه اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی جزیره کیش، تسهیل نمود.


هدف از این جلسه ایجاد هم‌افزایی در اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی و عقد توافق همکاری بین شتابدهنده رادمان کیش و انجمن سرمایه‌گذاران کیش بود.


در این جلسه ابتدا خانم رستمی به عنوان مدیر روابط عمومی شتابدهنده رادمان کیش، معرفی مختصری از سازوکار شتابدهنده‌ رادمان کیش ارائه دادند. این معرفی شامل اقدامات انجام شده توسط رادمان در چند ماه اخیر و معرفی آکادمی کارآفرینی و برنامه‌های پیش رو بود. در ادامه استارتاپ‌های به‌اینه، تفکیکان، سرای شهزاده و گیمیها ارائه آسانسوری از استارتاپ خود داشتند که درآن به تشریح مواردی مانند اندازه بازار، مدل درآمدی،معرفی اعضای تیم و… پرداختند.


در پایان این جلسه شتابدهنده رادمان کیش و انجمن سرمایه‌گذاران کیش، تمایل و اشتیاق خود را برای آغاز همکاری در راستای رشد و شکوفایی اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری اعلام کردند. این اعلام آمادگی در قالب یک تفاهم‌نامه میان این دو شرکت به امضای مدیران رسید.

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازها 3.3 / 5. شمارش امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.