در سالاد کار آفرینی با سس پول، همگام با زندگی‌نامه هشت جوان کارآفرین و ثروتمند ایرانی، حسین شیرمحمدی و مجید خزایی، طی یک کار تحقیقاتی زندگی و تفکر ده‌ها کارآفرین جوان ایرانی را از نزدیک بررسی و از بین آنها این هشت نفر را انتخاب کردند و بدون زیاده‌گویی بسیار مختصر و مفید راه‌کار و تجربیاتشان را ارایه داده‌اند. هر یک از این 8 نفر در حوزه متفاوتی مشغول به‌کار هستند و ایده‌های آن‌ها بسیار جذاب است. مهم‌ترین مزیت کتاب سالاد کارآفرینی این است دست روی کارآفرینان جوان کشور خودمان گذاشته است. کتابی فوق انگیزشی و پر از راه‌کار و ایده‌های خلاقانه برای کسب و کار شما.

همه انسان‌ها کارآفرین هستند. وقتی ما در غارها زندگی می‌کردیم، همگی برای خودمان کار می‌کردیم… غذا پیدا می‌کردیم، خودمان را سیر می‌کردیم. تاریخ بشریت این گونه آغاز شد. وقتی تمدن به وجود آمد، این ویژگی را سرکوب کردیم. به کارگر تبدیل شدیم. چون به ما القا کردند «شما کارگر هستید.» فراموش کردیم کارآفرین هستیم. شما می‌توانید همراه این کتاب با استفاده از تجارب و توصیه‌های کارآفرینان ایرانی (و نه الگوهای غیر بومی مانند استیو جابز و بیل گیتس و …) کسب و کار شخصی‌تان را راه انداخته و توسعه دهید.

به نقل از حسین شیرمحمدی نویسندۀ کتاب: رسالت زندگی‌ام را کشف کرده‌ام. در منزلم دستگاه تلویزیون ندارم. به جایش نزدیک به 400 جلد کتاب تخصصی در حوزه موفقیت دارم. عاشق مطالعه و تدریس هستم. عمیقاً انسان‌ها را دوست دارم. از کمک کردن (خصوصاً فکری) و خیر رساندن به دیگران لذت می‌برم. هر شب که می‌خواهم بخوابم از خودم این سؤال طلایی را می‌پرسم: حسین آیا امروز حضور و وجودت در کره خاکی برای سایر موجودات اعم از انسان‌ها، حیوانات و حتی گیاهان مفید بود؟ خوشحالم که در اغلب شب‌ها پاسخم به این سؤال مثبت است. مجید خزایی، نویسنده و مدرس و پژوهشگر کارآفرینی است که هم سمینارهای آموزشی متعددی را جهت افراد علاقه مند برگزار می‌کند و هم ویدیوها ی مرتبط را در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد.

این کتاب یکی از انگیزشی‌ترین، لذت بخش ترین و آموزنده‌ترین کتاب‌هایی است که در زمینه کارآفرینی در ایران نوشته شده است. از قدم برداشتن در مسیر هیجان انگیز، آموزنده و البته پر چالش کارآفرینی لذت ببرید. کتابی که یک بار می‌خوانید و یک عمر از آن بهره می‌برید. در پشت جلد این کتاب دکتر احمت حلت نیز یاداشتی بسیار گیرا تقدیم به خوانندگان کتاب کرده‌ است.

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازها 0 / 5. شمارش امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.