کن بلانچارد نویسنده پرفروش و دان هاتسون و اتان ویلیس، رهبران تجاری مشهور در کتاب  کارآفرین یک دقیقه‌ای، داستانی الهام‌بخش برایتان تعریف می‌کنند و رازهای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق و خلاق را شرح می‌دهند. این کتاب پرفروش به بیش از 25 زبان دنیا ترجمه شده و برای هر فردی که رویای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی خود را دارد، اثری راهگشاست.

درباره کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای:

امروزه بسیاری از مردم به خاطر ذهن خلاق و پر ایده خود و البته خسته شدن از کار کارمندی، دوست دارند کسب‌وکار خود را داشته باشند و به مرور زمان به ثروتی هنگفت و جایگاه اجتماعی بالایی دست پیدا کنند. با این حال بسیاری از تجارت‌های نوپا در همان ابتدا شکست می‌خورند و نمی‌توانند از پس مشکلات پیش آمده بربیایند. مشکلاتی از قبیل: مدیریت دارایی و نحوه تنظیم مخارج و درآمدهای شرکت و چگونگی کسب پول بیشتر. به همین خاطر دانستن تجربیات و دانش افرادی که سال‌هاست در این حوزه فعالیت کرده‌اند، می‌تواند کمک‌کننده و انگیزه‌دهنده نیز باشد.

کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای (The One Minute Entrepreneur) یکی از بهترین راهنماهایی‌ست که هر کارآفرین جوانی می‌تواند از آن درس بگیرد و مسیر شغلی خود را مشخص کند. البته که بلانچارد، هاتسون و ویلیس برای بیان دانش خود، از یک داستان سرگرم‌کننده و الهام‌بخش استفاده کرده‌اند و قصه مردی را روایت می‌کنند که با چالش‌ها و پرسش‌های متعددی روبه‌روست و می‌خواهد کسب‌وکار خود را رونق ببخشد. به همین خاطر شما همراه با شخصیت اول کتاب، با مشکلات کارآفرینان آشنا خواهید شد و پاسخ بسیاری از ابهامات ذهنی خود را خواهید گرفت.

همچنین همانطور که می‌دانید برای شروع یک کسب‌وکار، باید موارد بسیاری را در نظر گرفت و هر یک از آن‌ها را مدیریت کرد؛ از یافتن منابع مالی جدید گرفته تا رهبری کارکنان و ایجاد حس تعهد و مسئولیت‌پذیری در آن‌ها و در نهایت ساختن مشتریان وفادار و نحوه صحیح ارتباط‌گیری با ایشان. به همین خاطر کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای می‌تواند شما را تبدیل به یک کارآفرین حرفه‌ای کند و بینش و خرد افراد تاثیرگذار و بزرگ دنیای تجارت را در اختیارتان قرار دهد.

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازها 5 / 5. شمارش امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.