سایت فروشگاهی یا سایت شرکتی را اگر بخواهیم به زبانی ساده و روان توضیح بدهیم یک فروشگاهی آنلاین است که در بیست و چهار ساعت در حال ارائه خدمات به مشتریان می باشد. سایت فروشگاهی آنلاین یا اینترنتی حتی در زمانی که صاحب فروشگاه خواب می باشد یا در سفر است، در حال درآمد زایی و فروش می باشد. سایت فروشگاهی یک فروشگاه آنلاین می باشد که تمام محصولات موجود در فروشگاهی که حضوری است، در آن یافته می شود. سرمایه داران یا افرادی که در خرید و فروش اجناس و محصولات در حال کسب درآمد می باشند، می توانند با استفاده از سایت های فروشگاهی یا سایت های شرکتی در بازار رقابتی اینترنتی وارد شوند و درآمد روزانه خود را به چندین برابر برسانند. سایت فروشگاهی برای فروش انواع محصولات کاربرد دارد و می تواند به راحتی مشتری ها را به خود جذب کند. تعداد آمار مخاطب سایت های فروشگاهی، روز به روز در حال افزایش می باشد. سایت فروشگاهی و شرکتی هر دو برای کسب درآمد و درآمد زایی بسیار کاربرد دارند، اما این دو سایت ها دارای ویژگی ها و مزایایی می باشند و این ویژگی ها سبب تمایز سایت فروشگاهی از سایت شرکتی شده است.

سایت فروشگاهی

ویژگی های سایت فروشگاهی

تمام سایت ها و وب سایت های فروشگاهی دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشند و دارای ویژگی ها و نما های خاص و مختلفی می باشند. برای داشتن یک سایت فروشگاهی حرفه ای و بسیار جذاب نیاز است که ویژگی های که در ادامه ذکر می شوند را سایت فروشگاهی داشته باشد تا برای مخاطب سایت و مشتری بسیار جذاب و متفاوت باشد.

ویژگی های خاص و متمایز سایت فروشگاهی:

  • سایت فروشگاهی باید از پیچیدگی های غیر ضروری و نا مناسب دور باشد و به صورت ساده و شیک طراحی شود. در واقع صفحه آسان سایت فروشگاهی باید بسیار مورد پسند مخاطبان قرار بگیرد.
  • طراحی یک سایت فروشگاهی بسیار خوب متناسب با موبایل، یعنی افرادی که به لبتاب یا کامپیوتر دسترسی نداشته باشند، بتوانند به راحتی با کمک اینترنت گوشی و گوگل یا مرورگر گوشی موبایل به سایت فروشگاهی دسترسی یابند.
  • عکس ها و فیلم های محصولات فروشگاه باید واضح باشند. چون مشتری ها و مخاطبان سایت به دنبال مشاهده محصولات از زاویه های متفاوت و با تصاویری واضح و یا فیلم های واضح می باشند.
  • سایت فروشگاهی معتبر و حرفه ای دارای یک پنل مخصوص دیدگاه ها و کامنت های مشتری ها و مخاطبان سایت می باشد. یعنی مشتری ها تمام نظرات، انتقادات و پیشنهادات محصولات را می توانند به راحتی در قسمت ثبت نظرات مشتریان قرار دهند.
  • جستجو و سرچ در فروشگاه اینترنتی باید وجود داشته باشد تا مشتری ها بدون اتلاف وقت بتوانند نام محصول مورد نیاز خود را در قسمت سرچ بنویسند و محصول مورد نیاز خود را به سرعت پیدا کنند.
تفاوت سایت فروشگاهی و شرکتی

مزایای سایت شرکتی و سایت فروشگاهی

مزایای استفاده از سایت های فروشگاهی و شرکتی بسیار فراوان می باشند. سایت های فروشگاهی دارای معایب ریزی نیز می باشند، اما معایب کوچک و کم این سایت ها نسبت به مزایای بی نظیر این سایت های فروشگاهی بسیار نا چیز و جزئی می باشند.

مزایای سایت های فروشگاهی اینترنتی:

  • سایت های فروشگاهی آنلاین بر تمام محدودیت های جغرافیایی به راحتی غلبه می کنند و در سراسر کشور و جهان با یک جست و جوی ساده به نمایش گذاشته می شوند.
  • افزایش آمار مشتریان و مخاطبان فروشگاه، هر فروشگاهی دارای مشتریان خاص به خود می باشد، چه مشتریان محلی و چه مشتری های که از طرف آشنایی با نیرو های فروشگاه می باشند، این مشتری ها ثابت و محدود هستند. اما فروشگاه های اینترنتی مشتری های از سراسر کشور را به خود جذب می کنند.
  • فروشگاه های اینترنتی هزینه های همچون: تزئین فروشگاه، دکوراسیون فروشگاه، اجاره فروشگاه، حقوق نیرو ها، آب، برق، گاز و غیره را ندارد و فروشگاهی کاملا به صرفه و مقرون می باشد.
  • تبلیغ و معرفی فروشگاه های اینترنتی با هزینه های بسیار کم
  • بالا بردن و افزایش سریع کارایی فروشگاه های اینترنتی
  • بالا بردن سود و درآمد کسب و کار خود با کمک سایت های فروشگاهی اینترنتی
  • مدیریت بسیار راحت و آسان سایت فروشگاه اینترنتی
سایت شرکتی

نتیجه گیری

پیشرفت علم و افزایش تعلق و وابستگی کاربران و مردم به تکنولوژی و اینترنتی کار کسب درآمد از سایت های فروشگاهی آنلاین را بسیار راحت کرده است. روزانه آمار افرادی که از اینترنت خرید می کنند بسیار بالا می باشد. افرادی که علاقه به بازدید از بازار های سنتی ندارد و یا اینکه وقت و زمان کافی از بازدید از بازار های سنتی ندارند، می توانند با کمک اینترنت و سرچ و جست و جو در اینترنت با انواع سایت های فروشگاهی آنلاین که محصولات مختلفی در تمام زمینه ها عرضه می کنند، آشنا شوند و اقدام به خرید آسان و به صرفه کنند.

خرید از سایت های فروشگاهی معتبر و آنلاین بسیار مقرون و به صرفه می باشد. عده ای از این فروشگاه های اینترنتی امکان تعویض محصولات را به مشتری های خود یا مخاطب سایت خود داده است. در صورت عدم رضایت مشتری یا مخاطب سایت از خرید محصولات امکان تعویض محصول وجود دارد.

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازها 1 / 5. شمارش امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.