ترافیک وب سایت یکی از رگ های حیاتی وب سایت می باشد. یکی از شاخص های موفقیت وبسایت ها ترافیک وب سایت ها می باشد. ترافیک وب سایت یکی از مهم ترین شاخص های وبسایت می باشد، اما باید ترافیک وبسایت دارای کیفیت عالی باشد چون در این مورد کیفیت ترافیک وب سایت بسیار مهم تر از کمیت ترافیک وبسایت می باشد. هر چند که ترافیک اندک یک وبسایت بسیار بهتر از نداشتن ترافیک برای وبسایت می باشد.

افزایش ترافیک سایت و یا داشتن ترافیک برای یک سایت یکی از ضروری ترین اتفاقات خوب یک سایت می باشد. صاحبان یا مدیران سایت ها باید برای افزایش ترافیک سایت خود بسیار تلاش کنند‌، چون یکی از راه های افزایش درآمد و موفقیت در کسب و کار های اینترنتی وجود ترافیک سایت می باشد. در صورتی که سایت هیچ ترافیکی نداشته باشد و بازدید کنندگان آن سایت بسیار کم باشند و یا صفر باشند، مسلما میزان فروش و درآمد زایی آن سایت نیز صفر می باشد. برای افزایش آمار بازدیدکنندگان سایت و ایجاد ترافیک برای سایت یا بالا رفتن ترافیک برای سایت باید اقدامات کلی و اساسی کرد تا به درآمد زایی موفقی رسید و سود بیشتری کسب کرد. که در ادامه با موثرترین عوامل رشد ترافیک سایت آشنا می شویم.

ترافیک سایت

عوامل موثر در رشد و بهبود ترافیک سایت

اهمیت بالا بردن ترافیک سایت و تجربه کاربری بسیار بالا می باشد. صاحبان سایت ها و مدیران سایت ها برای افزایش ترافیک سایت و رشد و بهبود ترافیک سایت باید به صورت مکرر و مداوم در حال تلاش و فعالیت باشند. با اجر و عملی کردن روش های که در زیر ذکر می شوند می توان ترافیک سایت را با اندکی تلاش افزایش داد.

روش های رشد و بهبود ترافیک سایت:

  • سایت باید یک عنوان جذاب و مرتبط داشته باشد، یعنی در صورتی که مخاطب یا کاربر در گوگل یا مرورگر سرچ کند عنوان سایت به راحتی مخاطب را به خود جذب کند. عنوان مرتبط و جذاب را می توان به سئو حرفه ای و هوشمند مرتبط کرد.
  • استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و هوشمند: افراد با جستجو و سرچ در گوگل برای مطالب مختلف با چندین کلمه کلیدی و کلمه مرتبط و غیر مرتبط مواجه می شوند. اما مرتبط ترین و جذاب ترین کلمات کلیدی باعث جذب کاربران و مخاطبان به مطالب می شوند. کلمات کلیدی که برای مطالب مختلف به کار برده می شوند باید مناسب و بسیار مرتبط باشند تا در اولین نتایج سرچ گوگل به نمایش گذاشته شوند.
  • استفاده از برنامه های اجتماعی برای باز نشر مطالب: امروزه شبکه های اجتماعی همچون: فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام، تویتر و سایر شبکه های اجتماعی بهترین و مناسب ترین برنامه ها برای افزایش ترافیک سایت ها و معرفی سایت ها می باشند.
  • تولید محتوا: تولید محتوا و نوشتن مقاله های متفاوت برای سایت های مختلف نیز در بالا رفتن ترافیک سایت ها بسیار موثر می باشند. این مقاله ها معمولا با زبانی ساده و روان نوشته می شوند و در جذب کاربران و ترافیک سایت ها نیز بسیار اثر بخش می باشند.
  • استفاده صحیح و مناسب از Cat یا کال تو اکشن تا مشتری های احتمالی سایت از دست نروند و برای خرید و یا بازدید سایت ترغیب شوند.

اصلاح ui چه معنی دارد؟

اصطلاح ui مخفف عبارت User Interface Design است که به معنای طراحی رابط کاربری می باشد. Ui در واقع یک طراحی در سایت می باشد که قابلیت مشاهده و نمایش دارد و مشتری ها می توانند در سایت یا اپلیکیشن به راحتی مشاهده کنند. معمولا ui یک طرح گرافیکی می باشد که به هر بخش از سایت ظاهر متفاوت و خاصی می دهد و نوع ظاهر هر بخش از سایت به ui یا طراحی رابط کاربری بستگی دارد. معمولا طراحی رابط کاربری به روش های متفاوت و توسط برنامه نویس یا گرافیست سایت انجام می پذیرد. طراحی رابط کاربری باید بسیار جذاب باشد، چون در صورت داشتن یک طراحی رابط کاربر ضعیف امکان اعتماد کردن مشتری به سایت بسیار کم تر خواهد بود. نمونه طراحی رابط کاربری: ظاهر و نمای منو، رنگ و نوع و سایر دکمه سرچ و جست و جو و سایر موارد.

ui چیست ؟

اصلاح ux چه مفهومی دارد؟

اصطلاح ux در واقع مخفف عبارت User Experience Design می باشد، معنی و مفهوم این عبارت: طراحی تجربه ی کاربری می باشد. Ux در واقع ارتباط نزدیکی به احساسات کاربران و مخاطبان سایت دارد، یعنی راحتی کاربران در حین ورود به سایت و دسترسی راحت و سریع به مطالب در ux بسیار حائز اهمیت می باشد. یعنی وب سایت یا سایت به گونه ای طراحی شده است که کاربران به راحتی بتوانند مطالب و سایر بخش های مربوطه را پیدا کنند و هیچ ابهام و ایهامی برای کاربران در حین ورود به سایت ایجاد نشود. جنبه دیگر تجربه کاربری نحوه هدایت کاربران به بخش های دیگر سایت می باشد. یعنی چگونه کاربر از یک صفحه به صفحه دیگر هدایت شود. جنبه دوم رابط کاربری به هدایت کاربر از ورود به سایت تا خرید از سایت یا دریافت خدمات از سایت، هدایت می کند

ux چیست ؟

نتیجه‌ گیری:

سئو و رابط کاربری بسیار قویی در افزایش ترافیک‌ سایت ها می باشد. تجربه کاربری و رابط کاربری موفق و مناسب در افزایش ترافیک سایت ها اثرات مثبت و مستقیمی دارند. موارد مختلفی بر افزایش ترافیک سایت ها اثر می گذارند و سئو حرفه ای از مهم ترین عوامل افزایش بازدید و ترافیک سایت ها می باشد. اصطلاح Cat که مخفف کال تو اکشن می باشد که در سایت ها به صورت یک صفحه یا لینک می باشد. در صورت داشتن طراحی مناسب و حرفه ای به راحتی بازدید کنندگان را به خود جذب می کند و در افزایش و رشد سریع ترافیک سایت ها نیز اثر بخشی خاصی دارد.

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازها 0 / 5. شمارش امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.