طراحی یک وبسایت برای معرفی برند و کسب کار ها امروزه بسیار رواج یافته است. امروزه به علت ترافیک تولید وبسایت های متعدد و متفاوت، افراد به دنبال تجربه کاربری متفاوت و طراحی یک وبسایت حرفه ای با کدنویسی خاص و متفاوت می باشند.

سوال، وبسایت حرفه ای دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ و سایر سوالات مربوطه که امروزه برای اکثر کد نویسان تازه وارد یا افرادی که تازه وارد کسب و کار های اینترنتی شده اند، سوال اساسی می باشد را در ادامه این مقاله پاسخ می دهیم.

امروزه انواع وبسایت های مختلف تولید شده اند و برای کسب و کار های متعددی به کار برده می شوند. اما موفق ترین و پر طرفدار ترین وب سایت، وب سایتی می باشد که دارای ویژگی های بسیار حرفه ای و نابی می باشد.

برای طراحی وبسایت خاص و ناب و بسیار حرفه ای در ابتدا طراح وب سایت یا کدنویس باید با نوع کارایی وب سایت و کاربرد وب سایت آشنا شود، تا بتواند متناسب با نوع کارایی و خدمات آن وب سایت، یک وب سایت طراحی کند. آشنایی با کارایی و عملکرد وب سایت یکی از مهم ترین و اساسی ترین قدم برای طراحی وبسایت با کد نویسی قوی به حساب می آید.

مشخصات متمایز وبسایت حرفه ای:

  • دادن یک نقشه و نمای بسیار خوب و حرفه ای و طرح منطقی در طراحی وب سایت
  • به نمایش گذاشتن داده ها و اطلاعات اساسی مربوط به همان کسب و کار در طراحی وب سایت
  • بالا بردن امنیت وبسایت
  • داشتن قابلیت شِر کردن و به اشتراک گذاشتن اطلاعات موجود در وبسایت در برنامه های اجتماعی و اینترنتی
  • قابلیت نمایش وب سایت در گوشی موبایل و یا تلفن همراه
  • داشتن منو های مشخص با نام های واضح و لینک دهی مشخص در طراحی وب سایت
  • دادن اطلاعات تماس و برقراری ارتباط با پشتیبان همان وب سایت و قرار گیری اطلاعات تماس در جلوی چشم کاربران
  • برای صفحه وب سایت حرفه ای باید یک میزبان هوشمند و قوی انتخاب کرد.
  • صفحه سوالات متدوال و امکان نظر دادن را در طراحی وب سایت در نظر گرفته شود.
  • در طراحی وب سایت باید به Ul و UX توجه کرد.
  • داشتن محتوای بسیار قوی و سئو شده از مهم ترین شاخص های طراحی وبسایت می باشد.
  • داشتن هدف خاص و معرفی نوع برند و کسب کار نیز در طراحی وب سایت حرفه ای بسیار مهم می باشد.

در طراحی وب سایت حرفه ای محتوای قوی و سئو شده به چه معنا می باشد؟

در طراحی وب سایت های حرفه ای و موفق از محتوای قوی و سئو شده استفاده می شود. هر چقدر که از محتوای قوی، سئو و برند خاص و متفاوت استفاده شود امکان بازدید های بیشتر از این وب سایت نیز بسیار بالا می رود.

وب سایت های که دارای سئو قوی می باشند در موتور های جستجو به راحتی پیدا می شوند و در اولین جستجو ها در اختیار کاربران قرار داده می شوند.

وب سایت های که از سئو حرفه ای و ویژه استفاده می کنند از دسته جست و جو های اول گوگل قرار می گیرند و دسترسی به آن ها بسیار راحت تر می شود. اگر این وب سایت ها در جست و جو های اول سرچ گوگل قرار بگیرند، تعداد کاربران و بازدید کنندگان این وبسایت بسیار بالا می رود. به تبعیت از افزایش بازدید این وب سایت ها، کسب و کار و درآمد این وب سایت ها نیز بسیار بالا تر می رود.

ویژگی دسترسی آسان به مطالب، در طراحی وب سایت چه فایده هایی دارند؟

اگر در وب سایت های حرفه ای با کد نویسی های قوی از ویژگی های وب سایت حرفه ای و موفق استفاده شود و تمام نکات ذکر شده در ویژگی های وبسایت حرفه ای در نظر گرفته شود، دسترسی آسان به مطالب را برای کاربران فراهم می کند.

یکی از ویژگی های خاص وبسایت های حرفه ای و موفق دسترسی آسان به مطالب و داشتن نمای آسان و جذاب می باشد. که کاربران بتوانند به راحتی به پنل ها و سایر قسمت های وب سایت دسترسی داشته باشند‌.

طراحی وبسایت با کد نویسی قوی

طراحی و تولید وبسایت با کدنویسی بسیار قوی و پر کاربرد باعث می شود که وبسایت شما ما بین سایر وب سایت ها شناخته تر و زیبا تر شود.

طراحی وبسایت با کدنویسی قوی دارای تنوع بیشتری نسبت به طراحی سایت با وردپرس می باشد. طراحی وبسایت توسط یک کدنوبس یا برنامه نویس دارای تنوع و قابلیت های مختلفی می باشد، اما ورد پرس کد های آماده برای طراحی وبسایت در اختیار کاربران قرار می دهد.

امنیت وبسایت های طراحی شده با کدنویسی قوی بسیار بالا تر از سایر موارد تولید وبسایت می باشد. وبسایت های با کدنویسی بسیار قوی و حرفه ای دارای قابلیت فعالیت های متعدد می باشد و هیچ گونه محدودیتی در فعالیت ها ندارند.

مفاهیم و معانی اصطلاحات Ul و UX در طراحی وبسایت چه می باشد؟

طراحی وب سایت دارای اصطلاحات خاصی می باشد که افرادی که از تخصص و علم کافی در این زمینه برخوردار نمی باشند، نمی توانند این اصطلاحات را تفکیک کنند و یا کاربرد آن ها را متوجه شوند.

اصطلاح UX مخفف یک جمله بلندی می باشد که معنای آن تجربه و احساس کاربران یا بازدید کنندگان از مشاهده کردن صفحات وب سایت می باشد.

اصطلاح UI نیز مخفف یک جمله دیگر می باشد که به مفهوم و معنای بخشی یا قسمتی از طراحی وب سایت می باشد، که در حین مشاهده صفحه وب سایت توسط کاربران به نمایش داده می شود و یا قابلیت نمایش دارد.

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازها 0 / 5. شمارش امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.