کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی نوشته‌ی اسماعیل محبی کندسری، اطلاعات مفیدی در مورد موضوعات مدیریتی، کارآفرینی و کسب و کار جهت دستیابی به مهارت‌های جدید و پاسخگویی به چالش‌ها و تغییرات محیط رقابتی کسب و کار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی:

یکی از معتبرترین رشته‌های آموزشی در سراسر جهان، مدیریت شهری است که برای توسعه و رشد حرفه‌ای افراد جوان و توانمند که قصد دارند در حوزه ‌شهری و کارآفرینی و کسب و کار فعالیت داشته باشند، بسیار اهمیت دارد. در حقیقت مدیریت شهری می‌تواند برای همه کسانی که حرفه مدیریتی را در بخش خصوصی، بخش دولتی، فناوری و مهندسی دنبال می‌کنند بسیار مفید باشد.

با آگاهی از این واقعیت کتاب حاضر با عنوان آموزش کارآفرینی ‌بر شکل‌گیری سرمایه انسانی به برخی از مفاهیم اصلی مانند خلاقیت و کارآفرینی، بازاریابی، منابع انسانی و غیره می‌پردازد. ‌اطلاعات و مجموعه دانش انتقالی ‌در این کتاب بر مبنای آخرین تحولات دنیای کسب و کار و کارآفرینی و همچنین مدیریت سازمان‌ها است. همچنین این کتاب در جهت حمایت از دانشگاهیان و محققان، آخرین تحولات و یافته‌ها در مورد فعالیت تحقیقاتی، کارآفرینی، کسب و کار، اصول، راهبردها، مدل‌ها، فنون، روش‌ها و کاربردها در حوضه‌ی تجارت و کارآفرینی و مدیریت از جمله توجه ویژه به ارتقای فعالیت و نوآوری و چگونگی مدیریت این راهکار را یکجا فراهم می‌کند.

کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی با هدف افزایش دانش افراد علاقمند به موفقیت مستمر در مشاغل اقتصادی مختلف، کمک به تحقیق و فعالیت دانشگاهی (در مقطع تحصیلات تکمیلی)، تجارت، تولید کارآفرینی، آموزش و سایر بخش‌های خدماتی به رشته تحریر درآمده است. مزیت این کتاب نسبت به سایر آثار در حوزه‌ی مدیریت شهری و مدیریت نوین سازمان‌ها در این است که مطالب بر اساس پرکاربردترین و به روزترین موضوعات کاربردی دنیای کارآفرینی و کسب و کار و واقعی‌ترین نیازهای حرفه‌ای این حوزه به رشته تحریر درآمده است.

کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به همه علاقمندان حوزه‌ی شهری، مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی و تجاری، دانشجویان رشته مدیریت، و فعالان کسب و کارهای کوچک توصیه می‌شود.

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازها 1 / 5. شمارش امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.