در قلب هر کسب و کاری، نیروهایی را خواهید یافت که ارزشمندترین افراد آن حرفه هستند. کتاب اشخاص کلیدی تاثیرگذار به قلم کوین هرینگتون و دنیل پریستلی به شما پنج راهکار مهم را آموزش می‌دهند که به کمک آن‌ها می‌توانید به فردی حرفه‌ای و تاثیرگذار در حرفه کاری خود تبدیل شوید.

درباره کتاب اشخاص کلیدی تاثیرگذار:

اشخاص کلیدی تأثیرگذار ارتباطات خوبی دارند، معروف هستند و ارزش بالایی دارند. آن‌ها به بخشی از بهترین گروه‌ها و طرح‌ها دعوت می‌شوند و می‌توانند به راحتی نظرات‌شان را مطرح کنند. اشخاص کلیدی تأثیرگذار، سرگرمی بیشتری هم دارند؛ به مسافرت‌ها دعوت می‌شوند، مردم برایشان شام و نوشیدنی سفارش می‌دهند، مورد احترام هستند و سایر افراد هنگام سخنرانی‌هایشان، به آن‌ها گوش می‌دهند. درواقع این افراد مورد نیاز جامعه هستند. ناگفته نماند که چنین فرصت‌هایی از روی شانس و یک شبه نصیب آن‌ها نشده است بلکه با تلاش و پشتکار خود به این مرحله دست یافته‌اند.

مردم گمان می‌کنند که باید سال‌های زیادی بگذرد تا به یک شخص کلیدی تأثیرگذار تبدیل شوند و تصورشان این است که برای تبدیل شدن به این اشخاص، باید مدرک دکترا داشته باشند یا باید استعداد ویژه‌ای داشته یا از خانواده‌های ثروتمند باشند، اما تمام این تصورات اشتباه است. با اینکه کیفیت دارایی‌ها، استعدادها و داشتن یک خانواده ثروتمند مفید است، اما هیچکدام شیوه مطمئنی برای تبدیل شدن به یک شخص کلیدی تأثیرگذار نیست. افراد بسیار زیادی هستند که سال‌ها در یک حرفه بوده‌اند، اما یک شخص تأثیرگذار نیستند. افراد بسیار زیادی هستند که مدرک کارشناسی ارشد و دکترا دارند یا با استعدادند و در خانواده‌های برتر متولد شده‌اند، با این حال هیچ کدامشان به عنوان فردی تاثیرگذار و مهم شناخته نمی‌شوند.

در فصل‌های کتاب اشخاص کلیدی تاثیرگذار (Key Person of Influence) خواهید آموخت که چگونه به فردی مهم و باارزش تبدیل شوید. اصول مطرح شده در این اثر، در پنجاه حرفه مختلف، در بیش از دوازده کشور و توسط 1000 کارآفرین و رهبر بررسی شده و همگی آن‌ها این مطلب را تأیید کردند که این روشی جهانی است.

پس باید بدانید که تبدیل شدن به یک شخص کلیدی تأثیرگذار در مدت دوازده ماه آینده کار مشکلی نیست، تنها کافیست اهداف‌تان را با آنچه در کتاب حاضر بیان شده، تنظیم نمایید. زیرا آن‌ها با ویژگی‌های بسیار بالایی تعیین و کاربردی شده‌اند. اگر این راهکارها را انجام دهید، لازم نیست به مدرسه برگردید یا ده‌ها سال را صرف بالا رفتن از نردبان شرکت‌ها کنید. برعکس به سرعت به یک شخص کلیدی تأثیرگذار در رشته خودتان تبدیل خواهید شد.

کتاب اشخاص کلیدی تاثیرگذار مناسب چه کسانی است؟

چنانچه می‌خواهید فردی موفق و تاثیرگذار در حرفه خود باشید و به موفقیت‌های بزرگ در زندگی کاری خود دست یابید، مطالعه این کتاب را از دست ندهید.

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازها 0 / 5. شمارش امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.