مرکز نوآوری کیش
۲ آذر ماه 1400

ویژگی‌های کلیدی شخصیتی کارآفرین

فصل جدید نشست­های تعاملی در مسیر کارآفرینی در تاریخ ۲ آذر ماه به عنوان بیستمین جلسه در مرکز نوآوری کیش برگزار گردید. این رویداد که باحمایت«شتابدهنده رادمان کیش» و با حضور فعالین و علاقه مندان حوزه کارآفرینی و اکوسیستم استارتاپی و با راهبری مهندس امیرمیثم گیاهی برگزار می­گردد، با معرفی افراد و توضیح ۱ دقیقه­ای از خودشان و کسب و کارشان آغاز شد.

موضوع اصلی این جلسه ویژگی­های کلیدی شخصیتی کارآفرین بود که  توسط راهبر نشست بیان گردید.

در این مراسم آقای دکتر توفیقی به انتقال تجربیات و تخصص­های حوزه کارآفرینی خود پرداختند. همچنین در این رویداد آقای دکتر عباس جم زر مدیر عامل شرکت زر تِک و متخصص حوزه بلاکچین در زمینه کسب وکارهای نوین و آینده رمزارز ها و بلاکچین و ساختار آن­ها و تجربیات خود در این مسیر نکاتی را بیان نمودند.

آقای مهندس حقدار مدیرعامل شرکت دانش بنیان اسپید مارین کیش به معرفی فعالیت ها و خدمات این شرکت در حوزه صنایع دریایی پرداختند.

آقای مهندس سوداگران مدیر فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه اهمیت حرکت تیم های نوآورانه و استارتاپی و حمایت­های همه­جانبه از آن­ها در جزیره کیش پرداختند.

این سلسله نشست­ها با رویکرد پرسش و پاسخ و به صورت تعاملی و با اشتراک­گذاری تجربیات، سه شنبه هر هفته ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مرکز نوآوری کیش برگزار خواهد شد.