مرکز نوآوری کیش

14 دیماه 1400

ماتریس ۶ گام برای پیمودن مسیر کارآفرینی

جلسه بیست و ششم نشست تعاملی در مسیر کارآفرینی ،در مرکز نوآوری کیش به همت «شتابدهنده رادمان کیش»برگزار گردید.
در این رویداد علاقه مندان اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری جزیره کیش و فعالین اقتصادی حضور داشته و به انتقال تجربه پرداختند.
در این جلسه که سه شنبه مورخ ۱۴ دی ماه برگزار گردید،مهندس امیر میثم گیاهی ،به عنوان راهبر جلسه
به مرور جلسات قبلی در زمینه ماتریس ۶گام برای پیمودن مسیر کارآفرینی پرداخته و بعد از بررسی چرایی کسب کار اینترنتی ،مدل 7M کسب و کار را مطرح نمودند.
چرا باید کسب و کار اینترنتی(آنلاین)داشته باشیم یکی از سرفصل های محتوایی این نشست بود که عواملی چون عدم محدودیت زمانی و مکانی،قدرت رشد سریع،قدرت مقایسه و انتخاب بهتر ،امکان آنالیز و تحلیل داده ها به عنوان علت های اصلی داشتن کسب وکار اینترنتی در این عصر یاد شد.
آقای دکتر توفیقی مدیر مرکز نوآوری کیش به بیان تجربیات خود در مدیریت موسسه علوم و فنون کیش و چگونگی تغییر رویکرد دوره های حضوری به دوره های آنلاین آموزش زبان در دوران کرونا پرداختند.
اقای دکتر محمد حسین فاضلی ،مدل هالند را به عنوان یک مدل ۶ وجهی ارزیابی ویژگی های افراد جهت استخدام و به کارگیری بهتر نیروها در جایگاه سازمانی تشریح کردند.
آقای مهندس وکیلی مدیر شرکت آداک،به رویکرد و توسعه این شرکت در حوزه کاریابی در کیش پرداخته و آمادگی خود را جهت همکاری با کلیه نهاد ها و افراد جزیره زیبای کیش اعلام نمودند.
خانم بهرامی کارشناس روانشناسی نکاتی در رابطه با رفتار و تناسب شغل و ویژگی های رفتاری افراد در جایگاه های سازمانی ،بیان نمودند.
همچنین در این نشست آقای دکتر عنصری فرد وکیل ویژه اطفال و بنیانگذار موسسه ۳ و ۱ به مسائل حقوقی با نگاه پیشگیرانه پرداختند و یکی از ارکان موفقیت کسب وکارها به ویژه استارتاپ ها را مشاوره داشتن با یک کارشناس مسائل حقوقی برشمردند.
در پایان آقای مهندس سبحان محمودی فرد
موسس و مدیر اپلیکیشن به اینه،به انتقال تجربه در حوزه کارآفرینی اجتماعی و محیط زیستی پرداخته و به اینه را یک استارتاپ دوستدار محیط زیست و نجات دهنده غذا معرفی نمودند.جناب مهندس شیرانی به عنوان نماینده اداره محیط زیست کیش و سایر حضار سوالاتی را در مورد مدل کسب و کار و نحوه فعالیت به اینه مطرح نمودند.
لازم به ذکر است نشست های کارآفرینی سه شنبه هرهفته ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مرکز نوآوری کیش برقرار میگردد.

0
درخواست پذیرش