مرکز نوآوری کیش
12 بهمن ماه 1400

تکمیل مباحث مدل OKR و تعیین شاخص های کلیدی عملکرد(KPI)

جلسه‌ی سی ام از سری نشست‌های تعاملی سه‌شنبه‌های کارآفرینی، به همت شتابدهنده‌ی رادمان کیش، واقع در مرکز نوآوری کیش برگزار شد. این جلسه که به عنوان آخرین جلسه این فصل بود، با راهبری مهندس امیر میثم گیاهی آغاز گردید و خلاصه ای از جلسه‌ی گذشته درباره ی بررسی مدل OKR و تعیین شاخص‌های کلیدی عملکرد KPI بیان شد.
در این رویداد آقای کاوه یزدی فرد به عنوان فعال اکوسیستم استارتاپی و کارشناس نوآوری سازمانی،به انتقال تجربه پرداختند.انعطاف،تاب آوری و شبکه سازی را به عنوان بزرگترین سرمایه خود بیان نمودند.
آقای مرتضی حسین اهلو بنیانگذار و مدیر عامل استارتاپ سبکتو که به عنوان مرجع خلاصه کتاب فعال می باشد،از تجربیات و چالش های خود در حوزه کارآفرینی نکاتی را مطرح نمودند.دورکاری،تیم سازی ،بازاریابی و مارکتینگ از مهم ترین چالش های ایشان در کارآفرینی بیان گردید.
آقای محمد حسین امیری بنیانگذار و مدیر عامل استارتاپ وینداد که به عنوان یک پلتفرم مشاوره حقوقی فعالیت می نماید،از دغدغه ها و چالش های حقوقی تمام کسب و کارها به ویژه استارتاپ ها صحبت کردند و داشتن یک مشاور حقوقی را به عنوان یک نیاز جدی در هر حوزه دانستند .
آقای مهندس امیررضا غیاثوند،مدیر عامل مکران پارس و عضو هیئت مدیره شتابدهنده رادمان کیش در آخرین جلسه از نشست تعاملی در مسیر کارآفرینی،با تاکید بر وضعیت نامناسب پروژه های عمرانی کشور،بیان نمودند که با رویکرد تامین منابع از محل منابع راکد می بایست اقداماتی را انجام داد که شرکت توسعه املاک مهام به این علت تاسیس گردید .با قرارگیری این دو شرکت فعال در حوزه عمرانی و زیر ساخت و شرکت آروند که در حوزه IT فعال می باشد،شتابدهنده رادمان به عنوان یک رکن اثر گذار در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی متولد گردید.ایشان همچنین اعلام نمودند که شتابدهنده رادمان کیش آمادگی دارد تا در حوزه شهر هوشمند و تجارت الکترونیک ، در تیم های استارتاپی و نوآور سرمایه گذاری نموده تا با فرآیند شتابدهی در رشد کسب و کار موثر باشد.
اقای مهندس عطایی معاونت مرکز نوآوری کیش ،ضمن تشکر از برگزاری و حضور حداکثری علاقه مندان در این رویداد،آمادگی خود را جهت همکاری هرچه بیشتر با فعالان و علاقه مندان اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی جزیره کیش اعلام نمودند.
آقای مهندس امیر سوداگران مدیر فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد کیش،با بیان فرصت های بوجود آماده در این رویداد بر ادامه این مسیر تاکید داشته و این گفتمان را راهگشای مرحله گذار،کسب وکار های استارتاپی در جزیره کیش عنوان نمودند.
استقبال کم نظیر و فعال علاقه مندان از این رویداد در جزیره کیش ،نشان از پتانسیل بالقوه و فرصت های کشف نشده کارآفرینی در این جزیره مرجانی است.
لازم به ذکر است برگزاری سری جدید نشست های تعاملی” در مسیر کارآفرینی” به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.