امیر میثم گیاهی

موسس و بنیانگذار گروه آروند،که در سال‌های اخیر گارانتی رسمی محصولات اپل و مایکروسافت را در کشور انجام داده است. تا سال ۹۷ مدیر عاملی مجموعه بر عهده ایشان بوده است. ایشان از کارآفرینان جوان و از افراد موثر در بازار IT و ICT بوده که در سال­‌های اخیر به عنوان کارشناس در اتحادیه فناوران رایانه و اتحادیه تجهیزات مخابراتی و عضو‌نظام صنفی رایانه کشور حضور داشته است. در اولین مرحله از رجیستری تلفن همراه برای برند اپل در سال ۹۵، جزء مدیران شرکت‌های وارد کننده اصلی آیفون بوده و در این طرح ملی نقش داشته‌­است. در سال­‌های ۹۴ تا ۹۷ در شتابدهنده آواتک به عنوان منتور در کنار بیش از ۳۰ استارتاپ به انتقال تجربه در زمینه­‌های مذاکرات تجاری، طراحی خدمات پس از فروش، بازاریابی و تیم­سازی پرداخته‌­است و به عنوان مدرس در آکادمی کارآفرینی تهران برای علاقه­­‌مندان به حوزه کسب‌وکار،کارگاه­‌های آموزشی برگزار نموده‌­است. ایشان دانش­‌آموخته کارشناسی مهندسی متالورژی، کارشناسی ارشد مدیریت گرایش بازرگانی داخلی از دانشگاه آزاد و MBA گرایش بازاریابی از موسسه ماهان می­‌باشد و کارشناسی‌­ارشد دوم خود را در رشته کارآفرینی در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل می‌­باشند.

در سوابق ایشان از موسسین و اعضای هیئت‌­مدیره شرکت‌­های آروند، ویرا تجارت آرمان خاورمیانه، استارت­آپ گیمی‌ها، استارت­اپ لیدالید، استارت­اپ فیکسچه، پروژه بازیافت پسماند الکترونیک و چندین پروژه تجاری و کارآفرینانه دیگر می­‌باشند.

 ایشان نیز در حال حاضر منتور و مربی کسب و کار و مدیر شتابدهنده رادمان در کیش می­‌باشند که در اکو سیستم کارآفرینی و نوآوری نقش تسهیل­گر و توسعه‌­دهنده کسب و کار را ایفا می­‌نمایند.